Hvornår er du ekspert?

Hvis du stiller dig selv dette spørgsmål, så har du sikkert allerede en viden der giver dig muligheden for at kalde dig ekspert.Ofte oplever jeg at ordet ekspert får en negativ klang. Nogle mennesker afskyr eksperter og undgår dem helst. Andre mennesker...

“Æder” du afslag fra kunderne?

Husk at distancere dig fra dit produkt når du skal “sælge” Det er dig de køber, ja, men produktet er det, de siger nej til. Får du undervejs i jeres kommunikation færden af, fordi din intuition “taler” til dig, at din “optræden” er uhensigtsmæssig, eller...

RING nu til dine kunder…..

ER du skarp på at følge op på dine kunder? Er det vigtigt - ja det er mega vigtigt! Og af nogle meget simple årsager, som jeg er sikker på du godt ved allerede, men måske har du glemt det eller måske "springer du over" fordi der er noget som står i vejen...

STOP – med at sammenligne dig selv med andre

Hvis du tager andres styrker og sammenligner dem med dine egne svagheder, hvad tror du så resultatet bliver? Vil det gøre dig glad? Sjovt nok er det hvad de fleste af os gør fra tid til anden. Nogle endda ret ofte. Det er den sikre vej til at føle sig som...

Når du ikke kan se skoven for bare træer!

Fakta......øv.....videre.... Følelsen af at løbe fremad uden at komme nogen vegne. Man følger sporet man har lagt....Det er strategien, man holder sig til.. MEN HVAD HVIS NU! Hvad hvad hvis nu sporet ikke er det rigtige? Hvad hvis den strategi du har lagt...

Stop med at klage…

Du kender det sikkert godt... Du sammenligner dig med konkurrenterne! Du ser det kører godt for dem. Selv oplever du, at løbe panden mod en mur... Kunderne bider ikke på. De synes det lyder spændende, men det bliver derved. Der sker ikke rigtig mere. De...

Smid aben væk og sælg mere!

Slip kontrollen og smid aben væk som sidder på skulderen og vanskeliggør, at du får taget de næste nødvendige skridt med dit salg / din virksomhed. Jeg arbejder med kontrol cirklen, når du kommer hos mig. Jeg vil nemlig vise dig, hvordan verden ser ud for...

Forandringer der forankres

Forandringer der forankres. Kunde på workshop idag. Hvad kommer der til at ske den næste tid? Der sker og skete store ting hos Ole, da vi begyndte at flytte rundt på hans overbevisninger. Oles historie som han har holdt fast i længe, og fortalt sig selv,...

Få hjælp til dit salg med SALGSHJÆLPEPAKKEN!

=>SALGSHJÆLEPAKKEN<= Salgshjælpepakken til dig, som har besluttet, at nu SKAL du udvikle dit salg, fordi du sidder fast i automatiserede tanker og salgsvaner og ikke kan se, at det lysner i horisonten. Du kan en masse, dine produkter kan en masse,...

Du tjener mere ved at hjælpe end at sælge

Det var en dejlig eftermiddag. Solen skinnede, og jeg havde lige sat mig til rette med en kop varm kaffe. Jeg glædede mig til at forberede mit foredrag til næste dag. Ring, ring … RING! – Det var telefonen der insisterede. Goddag, du taler med Simon fra...

Derfor er du en bedre sælger end du tror

Salg er en naturlig del af menneskets adfærd. Om vi kan lide det eller ej. Det er noget vi gør for at overleve. Vi er nødt til at kunne overtale for at leve sammen med andre mennesker. Vi gør det dagligt. Sælger. Men vi opfatter det ikke som at sælge....

Er du god nok til at sælge

For at gøre en forskel må du tro på dig selv. Tro på dine evner. Din indre stemme vil gøre alt for at sabotere dit næste salg. Jeg er ikke god nok, siger den. Stemmen fortsætter – jeg kan ikke. Det ender helt galt. Kunden vil hade mig. Og ved du hvad? Du...

Skab magi i salg

Jeg medgiver det. Det er en arbejdsskade og ja, jeg har en arbejdsskade, men af den slags, som hverken er fysisk eller psykisk. En arbejdsskade som gør, at jeg ikke kan lade være! Knæk en kode Behøver jeg at lade være? Lade være med at give gode råd om...

Ønsket om DRØMMEN

For at få opfyldt din drøm – SKAL du virkelig ønske det. Du skal kunne se det for dig. Se dig selv ”in action” og så bare se at komme fra start. Du skal opsætte mål. Lægge en brugbar og realistisk plan så dit ønske ikke forbliver en drøm….. Gør du det...

Gør du noget?

Gør du noget, eller gør du ingenting? Omsætter du din viden til handling? Min erfaring er at mange mennesker ikke er så gode til at bruge deres viden i praksis. Succes kræver handling. Du kan have mange grunde til ikke at bruge din viden. Ofte handler det...

Salgstip 1 – Først køber kunderne DIG dernæst dit produkt

Det er først og fremmest dig, kunderne skal have tillid til. De vil mærke din ærlighed, troværdighed og autenticitet. Herefter putter de måske dit produkt i "indkøbskurven" hvis følelsen hos dem er rigtig. Vi køber på følelser - jeg siger det bare. Det er ikke nyt,...

Har du fået lavet din salgsplan for ugen?

Uden en plan og retning vanskeliggøres målet! Men hvad gør du? og hvorfor skal du gøre det? For at skabe nye resultater må du gøre noget anderledes. Det nytter ikke at gentage det du gør allerede, hvis resultaterne udebliver. Du har sikkert hørt det før, og det tåler...

Tør du tage imod tillid?

Tillid. Forleden delte jeg et citat på LinkedIn. Det fik mig til at tænke – på hvor afgørende tillid er i vores liv og karriere. Vi skal have tillid til vores omverden for at gro. Og vi skal kunne tage imod den tillid vores omverden viser os. ”Don’t pick a job. Pick a...

Sådan sætter du prisen på dit produkt, tjeneste eller ydelse

Jeg har forberedt en video til dig, som handler om det at: SÆTTE DEN RETTE PRIS PÅ DIT PRODUKT, YDELSE ELLER TJENESTE Du skal være autentisk. Det hele begynder, når du starter dine forberedelser fremtil den første kundekontakt dernæst i din kontakt med kunderne, og...

Er kunderne din 1. prioritet?

Der er mange undskyldninger, vi kan fortælle os selv, hvorfor vi befinder os i den nuværende situation!   Hvorfor vi ikke bruger mere tid på eksisterende og nye potentielle kunder....   ⇒ Jeg har for travlt Og det har du måske også! Det skal du ikke underkende, men...

Dine kontakter på LinkedIn? Hvordan bruger du dem?

Når jeg arbejder med salg og forretningsudvikling, så skal jeg først og fremmest huske, at tage min "egen medicin":-) Det gør jeg ved, at afprøve nye ting. Teste, vinkle og tage beslutninger, som bringer mig tættere på de mål, jeg sætter mig. Markedet derude - her og...

Når du ikke aner, hvad det næste træk skal være

Find en ny vej... ikke en undskyldning! Hvad du søger efter, det er, hvad du finder. Se efter fantastiske ting og fantastiske ting har det med at blive til virkelighed. Når en dør lukker. Så kig efter en større, bedre og bredere dør og den åbner sig....Du har sikkert...

Jeg er ikke nogen sælgertype, hvordan skal jeg kunne sælge?

Hvad er en sælgertype ? Er det afgørende for din virksomhed? Det som er afgørende for din virksomhed er, at du KAN GÅ UD I VERDEN og tilbyde det, som du har på dine hylder.....men det overraskende er, at du ikke behøver være nogen SÆLGERTYPE for, at det kan lade sig...

Kan jeg blive FOR anmassende i salg?

Et spørgsmål jeg ofte møder og mine kunder stiller til mig: "Camilla, kan jeg komme til at virke for anmassende overfor mine kunder? Jeg har svært ved, at finde frem til om jeg kan tillade mig, at blive ved med at kontakte mine kunder og spørge ind til det tilbud/den...

I vil vækste…hvad holder jer tilbage?

De fleste virksomheder vil gerne vækste – de vil gerne sælge deres tid, deres produkter eller deres tanker. Men hvor skal kunderne komme fra og hvordan? Oftest ser virksomheder ikke de muligheder, der ligger lige foran dem. Selvom de har evnerne og ressourcerne til at...