Derfor er du en bedre sælger end du tror

Salg er en naturlig del af menneskets adfærd. Om vi kan lide det eller ej. Det er noget vi gør for at overleve. Vi er nødt til at kunne overtale for at leve sammen med andre mennesker. Vi gør det dagligt. Sælger. Men vi opfatter det ikke som at sælge....

Er du god nok til at sælge

For at gøre en forskel må du tro på dig selv. Tro på dine evner. Din indre stemme vil gøre alt for at sabotere dit næste salg. Jeg er ikke god nok, siger den. Stemmen fortsætter – jeg kan ikke. Det ender helt galt. Kunden vil hade mig. Og ved du hvad? Du...

Skab magi i salg

Jeg medgiver det. Det er en arbejdsskade og ja, jeg har en arbejdsskade, men af den slags, som hverken er fysisk eller psykisk. En arbejdsskade som gør, at jeg ikke kan lade være! Knæk en kode Behøver jeg at lade være? Lade være med at give gode råd om...

Ønsket om DRØMMEN

For at få opfyldt din drøm – SKAL du virkelig ønske det. Du skal kunne se det for dig. Se dig selv ”in action” og så bare se at komme fra start. Du skal opsætte mål. Lægge en brugbar og realistisk plan så dit ønske ikke forbliver en drøm….. Gør du det...

Gør du noget?

Gør du noget, eller gør du ingenting? Omsætter du din viden til handling? Min erfaring er at mange mennesker ikke er så gode til at bruge deres viden i praksis. Succes kræver handling. Du kan have mange grunde til ikke at bruge din viden. Ofte handler det...

Salgstip 1 – Først køber kunderne DIG dernæst dit produkt

Det er først og fremmest dig, kunderne skal have tillid til. De vil mærke din ærlighed, troværdighed og autenticitet. Herefter putter de måske dit produkt i "indkøbskurven" hvis følelsen hos dem er rigtig. Vi køber på følelser - jeg siger det bare. Det er ikke nyt,...

Har du fået lavet din salgsplan for ugen?

Uden en plan og retning vanskeliggøres målet! Men hvad gør du? og hvorfor skal du gøre det? For at skabe nye resultater må du gøre noget anderledes. Det nytter ikke at gentage det du gør allerede, hvis resultaterne udebliver. Du har sikkert hørt det før, og det tåler...

Tør du tage imod tillid?

Tillid. Forleden delte jeg et citat på LinkedIn. Det fik mig til at tænke – på hvor afgørende tillid er i vores liv og karriere. Vi skal have tillid til vores omverden for at gro. Og vi skal kunne tage imod den tillid vores omverden viser os. ”Don’t pick a job. Pick a...

Sådan sætter du prisen på dit produkt, tjeneste eller ydelse

Jeg har forberedt en video til dig, som handler om det at: SÆTTE DEN RETTE PRIS PÅ DIT PRODUKT, YDELSE ELLER TJENESTE Du skal være autentisk. Det hele begynder, når du starter dine forberedelser fremtil den første kundekontakt dernæst i din kontakt med kunderne, og...

Er kunderne din 1. prioritet?

Der er mange undskyldninger, vi kan fortælle os selv, hvorfor vi befinder os i den nuværende situation!   Hvorfor vi ikke bruger mere tid på eksisterende og nye potentielle kunder....   ⇒ Jeg har for travlt Og det har du måske også! Det skal du ikke underkende, men...

Dine kontakter på LinkedIn? Hvordan bruger du dem?

Når jeg arbejder med salg og forretningsudvikling, så skal jeg først og fremmest huske, at tage min "egen medicin":-) Det gør jeg ved, at afprøve nye ting. Teste, vinkle og tage beslutninger, som bringer mig tættere på de mål, jeg sætter mig. Markedet derude - her og...

Når du ikke aner, hvad det næste træk skal være

Find en ny vej... ikke en undskyldning! Hvad du søger efter, det er, hvad du finder. Se efter fantastiske ting og fantastiske ting har det med at blive til virkelighed. Når en dør lukker. Så kig efter en større, bedre og bredere dør og den åbner sig....Du har sikkert...

Jeg er ikke nogen sælgertype, hvordan skal jeg kunne sælge?

Hvad er en sælgertype ? Er det afgørende for din virksomhed? Det som er afgørende for din virksomhed er, at du KAN GÅ UD I VERDEN og tilbyde det, som du har på dine hylder.....men det overraskende er, at du ikke behøver være nogen SÆLGERTYPE for, at det kan lade sig...

Kan jeg blive FOR anmassende i salg?

Et spørgsmål jeg ofte møder og mine kunder stiller til mig: "Camilla, kan jeg komme til at virke for anmassende overfor mine kunder? Jeg har svært ved, at finde frem til om jeg kan tillade mig, at blive ved med at kontakte mine kunder og spørge ind til det tilbud/den...

I vil vækste…hvad holder jer tilbage?

De fleste virksomheder vil gerne vækste – de vil gerne sælge deres tid, deres produkter eller deres tanker. Men hvor skal kunderne komme fra og hvordan? Oftest ser virksomheder ikke de muligheder, der ligger lige foran dem. Selvom de har evnerne og ressourcerne til at...