Uden en plan og retning vanskeliggøres målet!

Men hvad gør du? og hvorfor skal du gøre det?

For at skabe nye resultater må du gøre noget anderledes. Det nytter ikke at gentage det du gør allerede, hvis resultaterne udebliver. Du har sikkert hørt det før, og det tåler en gentagelse. “Det er udenfor komfortzonen at al forandring sker”

En plan er og har altid været et godt sted at starte.

Personligt så gør jeg det, at jeg sætter mig med pen&papir inden jeg går i seng. Skriver morgendagens mål ned. Trods mine nærved 30års erfaring med salg, så bruger jeg stadig denne metode og aktionsplan. Den har gennem årene hjulpet mig i mål med ordrer og i forhandlinger. Den gør mig skarp på, at jeg får prioriteret hvad der er vigtigst for, at komme i mål med min forretning.

Den kan f.eks. indeholde:

*Hvilke potientielle kunder jeg skal ringe til!

*Har jeg fokus på synlighed!

*Er jeg vedholden nok!

*Omgåes jeg mennesker, som kan bringe mig tættere på målet!

*Er der noget jeg har overset ude hos kunderne?

Jeg ønsker dig en fremragende arbejdsdag.

 

Camilla